Onsdag.

Näe, jag har inte nåt kul att berätta idag heller.
Har gått runt på Ikea i eftermiddag med mamma. Det var i och för sig trevligt men jag gick mest och lyssnade på när hon pratade om de saker och möbler hon ska ha i det nya huset eftersom de precis sålt vårat (mitt hus, buhu..) och ska flytta till ett större.

Fast jag har köpt en jacka. En grön. Från
La Redoute. Den kommer om rätt många veckor, men ändå. Det kändes bra. Ser den för knasig ut tar jag en svart. Fast jag vill helst ha en grön.



Kommentarer:
Postat av: Johanna

Vilken jättefin jacka, jag tror att den kommer passa superbra på dig!!

2007-01-18 @ 10:53:26
Postat av: K

Ser jättesnygg ut ju! :)

Va tråkigt att de säljer ditt hus. Varför ska de ha ett större? Alla barn är ju utflugna snart?

Postat av: Mort

Grymt snygg jacka!

2007-01-19 @ 10:27:19
Postat av: Ida

Johanna: Vi får väl se, den där längden brukar ju inte vara så bra på mig. Men jag var tvungen att göra ett försök :)

K: Hoppas den är det också. Och det där med huset är inte så farligt, så länge de bor kvar i Tånnö är jag nöjd :)

Mort: På bild ja, får se hur den ser ut sen :)

2007-01-19 @ 12:09:55
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback