Mååla.

Nu är jag på gång med att måla i alla fall. Det tog bara halva dagen innan jag kände mig redo..
Men det är inte själva målandet som gör att jag skjuter upp det hela tiden, det är ju faktiskt ganska roligt. Nej, det är det att det alltid blir så stökigt när man ska påbörja något sånt. Målargrejer ska fram, papper ska läggas ut, andra saker måste flyttas på och vips så ser det ut som ett bombnedslag i lägenheten. Det stör mig.

Jag ville bara säga det.

Men sen, när jag målat färdigt, så ska jag visa några before and after-bilder på lägenheten. Det är en väldigt skillnad.


Kommentarer:
Postat av: Lisa

Åh hej Ida :) vad roligt att du hör av dig! :D

Ja, ÄNTLIGEN bor jag i Göteborg. Inte en dag för tidigt ;) Det är hur bra som helst faktiskt. Okej, det kan inte vara perfekt än men såhär bra har det inte varit på väldigt länge. Det är meningen att jag ska vara här helt enkelt :)

Hur är allt med dig o så? :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback