Lööve.

Jag börjar tro att det är nåt lurt på gång.
Köpte hudvårdsprodukter för tolvhundra för några veckor sedan. Innan det hade jag provat grejerna förstås (man går ju inte på vadsomhelst va). Kände mig rätt nöjd och köpte alltså alla de där burkarna som kostade trehundra styck. Antingen är det värt det, eller så är det inte det.

Nu har jag kommit fram till att det måste varit värt det.

Har inte haft några som helst tecken till något som inte ska vara i ett ansikte på alla de här veckorna. Innan kom det som ett brev på posten lite då och då. Särskilt veckan innan detdärsomtjejerhar, då var det hopplöst. Och jag som inte ens hade en endaste finne som tonåring. Näe, de har kommit nu, som 20-åring. Vad är det för sätt?

Men nu är det slut med det.

Exuviance - I Love You.

Kommentarer:
Postat av: zany

inga gå ut ja, inga. Jag ska till sthlm på torsdag å stannar hela helgen. Men snart så!
inga detaljs om dejten??

Postat av: Ida

zany: Åkejrå.. :( Och några detaljs blir det inte här, no no.

2007-02-13 @ 23:49:24
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback