Arne. Eller nej, bara Arn menar jag ju.

Åh. Jag såg Arn - Tempelriddaren igår. Jag blev nästan lite tagen. Vilken bra film! Och jag har inte ens läst böckerna. Kanske därför jag tyckte den var så bra, jag visste ju inte vad som skulle hända. Men den var så fin, så fin.

Annars har jag inte gjort överdrivet mycket i helgen. Hånglat, ätit på restaurang och sett film. Det är det enda.

Imorgon blir det annat. Då blir det rejält med hallabaloo i skitsnygg finklänning med en man som kommer ha en finskjorta med en supersnygg silvergrå slips till som han fått i julklapp av sin flickvän. Pirr i magen av både bubbel och annat!

Ikväll ska jag nog göra någon slags lista över året. Får se hur det blir...


Kommentarer:
Postat av: Nattugglan

Gott nytt år!!!!!!!! Hoppas du får det kanon ikväll!
Kram "nattugglan"

2007-12-31 @ 14:43:46
Postat av: linda

låter som en bra helg. hoppas nyår blev lyckat och att det 2008 börjat bra! (har inte heller läst arnböckerna, inte sett filmen heller för den delen, men lalehs soundtrack är helt underbart!)

Postat av: Ida

Nattugglan: Vi får hitta på nåt snart så vi kan snacka lite om hur vi hade det :)

linda: Just det, jag skulle ju kolla upp det! Tack för påminnselsen och gott nytt år själv :)

2008-01-02 @ 18:12:35
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback