American Gangster.

Såg American Gangster på bio igår. Jag ska sluta prata om mannen så mycket här i min blogg men det är ju lite smågulligt att på promenaden hem efter bion viska att han egentligen redan hade sett filmen. "Men du vill ju verkligen se den..."

Filmen var i övrigt ganska bra faktiskt. Ganska lång var den och därmed lite småseg på sina ställen.  Men bra. Denzel Washinton som skurk var rätt coolt. Men det är då FAN att det ska vara så svårt för folk år 2007 när man går på bio att stänga av sin mobiltelefon HELT och inte låta vibratorsignalen burra 5-6 gånger genom hela filmen. Till slut var det någon som utbrast: "Men stäng av den förbannade mobilen då, vem det än är!" Hade det varit min telefon så hade jag definitivt inte böjt mig ner för att stänga av den just där och då för då riktades alla ögon med mord i blickarna på området det lät ifrån och alla satt stilla som ljus. Irri.


Kommentarer:
Postat av: A.

Grattis Ida. Du har fått tag på årets toffel ;-)

Postat av: Ida

Det brukar krypa i kroppen när kompisar berättar saker deras toffelkillar gjort. Ändå kände jag mig ganska nöjd efter bion. Fan, jag känner inte igen mig själv längre.. :)

2007-12-11 @ 13:04:32
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback