Vill inte.

Det känns ju verkligen som att man borde gå ut i solen bara för att den lyser. Åh, denna press. Jag tänker vägra. För det är sånt jag gör ibland. Bara för att. Jag tänker sitta inne tills det är dags att börja göra iordning sig för kräftskivan ikväll. Jag har ju faktiskt hela veckan på mig att sola. Ingen stress här inte. Dessutom är jag trött fast jag sovit i elva timmar. Umgicks med brorsan och hans sambo igår (hej det är jag som är femte hjulet). Vi gick på A6 och handlade, sen kollade vi på Beck-film, käkade kinamat och drack vin.

Nä. Nu ska jag läsa min bok. Inomhus.


Kommentarer:
Postat av: A.

Hej femte hjulet... hehe. Vet exakt hur det är. Men jag skiter i det och åker till brorsan ändå, det är fan deras plikt att ta hand om singelsyskon som börjar bli bittra...

Postat av: Ida

A: Javisst. Och så vill man ju inte att de ska gå varandra på nerverna hela tiden. Jag menar, det kan ju inte vara bra att bara se en och samma person dygnet runt. Så egentligen gör man ju dem en tjänst. Eller nåt :)

2007-08-06 @ 10:23:25
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: A

Exakt så är det Ida. Det är därför vi borde få extra fina julklappar och födelsedagspresenter....

2007-08-07 @ 08:37:54
URL: http://a-funderar.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback