Snart är det jul.

Tillbaka på jobbet sedan tre dagar. Det känns väl rätt okej. Det är ungefär som döden att stiga upp kl 05:20, men det får väl gå.
Vardag, vardag, vardag. Kanske lite småtrist egentligen. Även om man kan skoja till det lite med att berätta om miffona på bussen, irritationsmoment på jobbet eller skojigheter när man är full. Och visst, det går ju det med, men egentligen skulle jag kunna skriva så mycket, mycket mer om vad som händer just nu. Fast i mitt huvud. Men jag har fasen ingen koll på vilka som läser här. Till viss del har jag ju det, men till viss del inte. Det kan ju i och för sig vara lite spännande, men det tar ändå emot att skriva allt man skulle vilja. For God's sake, jag tror min morsa är här inne och skummar ibland till och med. Visserligen kan jag prata med henne om nästan allt, men ändå. 
Nej, jag fortsätter lite till med mina byllefloggar och annan skit. Eller så startar jag en annan blogg. En som kanske ska heta: Ida - vad tänker hon på och hur har hon det? Egentligen. 
Om man ändå undrar går det bra att ringa mig. Jag finns i telefonkatalogen. Fast vem använder en sådan nuförtiden...

Kommentarer:
Postat av: hanna

haha jul vet jag väl inte riktigt om det är snart

Postat av: Björnen

Nejnej! Tänk inte så. Skriv allt! Jag lovar att inte tjalla för nån.
;)

2007-08-16 @ 18:22:40
URL: http://espressoforsjalen.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback