Snark.

Jag tror inte mitt sovsällskap tyckte det var så roligt att sova bredvid mig inatt. "Ouch! Aaj! Men åh, rör mig inte på ryggen.. Aj." Som att ha en het potatis i sängen. På det dåliga sättet. Som hämnd, fast jag vet att han egentligen är avundsjuk på att jag fortfarande har semester och inte han, höll han för min näsa varje gång jag råkade snarka till så jag nästan fick andnöd och så skrattade han högt när jag grymtade lite i sömnen sådär som man gör ibland.
Nåja, det var inte jag som skulle upp och jobba idag i alla fall. Ha!

Kommentarer:
Postat av: Mort

Han låter väldigt elak. Ska du verkligen sova med honom något mer? :P

2007-08-08 @ 17:23:14
Postat av: Ida

Mort: Han är lite elak ibland, ja. Men jag är värre ;)

Postat av: Mort

Haha ... do tell! :)

2007-08-08 @ 22:50:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback