Jodå, såatt..

Jag ignorerar alla nyheter som involverar orden flygplan och Cypern just nu. Ja, jag är ledsen att jag maler om den här resan men enligt mig så är det förenat med livsfara att sätta sig i ett flygplan. Allt kan ju hända. Men jag gör det ändå för jag längtar så himla mycket till det där blåa, klara vattnet som jag vet finns i havet runt Cypern. Och för att jag är tuff. Men min mamma är ju för rolig. Hon har beställt ett minibar-paket till nerresan. Det är så mycket charter över det så att det bara blir roligt. Men det ska bli gott med Dooley's och Xanté. Mmm...

Kommentarer:
Postat av: Björnen

Och användbart! Sätt i dig några sådana flaskor innan flygresan så kommer det gå galant! Fast inte så många så att du inte får åka med flygplanet...

Postat av: Ida

Björnen: Jajemänsan. Grejen är att vi åker rätt tidigt på morgonen. Men man löser ju det med att dricka irish coffee till frulle.

2007-08-19 @ 22:20:52
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback