Halmstad och så.

Känner mig lite sliten ska jag ärligt påstå. Afterwork i fredags från 18-01 där vi stötte på storebror och en del märkliga människor från min hemby. Dåligt med sömn pga mycket skumt väder med konstig, tryckande huvudvärksvärme. Sedan tåg till Värnamo för att möta upp kompisar. Det vankades nämligen utflykt till Halmstad med sju tjejkompisar som jag inte sett på hela sommaren. Många delar var mycket kul. De är hemskt söta, de små flickvännerna.
Det som hände för min del var att jag, eller vi, åt uuunderbart god mat på restaurangen Gaston i Halmstad. Jag drack mycket vin. Jag betalade 100 spänn + 20 för garderob på ett uteställe, som det visserligen var 800 grader på, men som vi var på i max 40 minuter. "Det var tråkigt här. Vi ska gå till ett annat ställe nu." Då blev jag trött. Troligen av för lite sömn, för mycket vin, huvudvärk pga vädret och jag ville inte betala lika mycket igen för att gå in på ett uteställe bara för att svettas. Typ. Det räckte med att det redan på första utestället lät splash så fort en kille med skjorta stötte emot ens axel på dansgolvet. Nä. Jag gick hem och sov istället. Mycket moget.



Dagen efter, alltså idag, kan päronmilkshaken på McD ha varit det allra bästa.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback