Får man sova snart?

Jag sitter här i föräldrarnas hus och väntar på att en valborgsfirande lillasyster ska ringa för att bli hämtad. Vad snäll jag är. Hoppas hon inte är för full.
Håller också på att läsa in mig lite på
Popadelica som jag ska på nästa helg. Jag tror det kommer bli grymt. Lite småknepigt att Weeping Willows spelar redan halv fem. Fast det är lite bra också. Då har man inte hunnit med så många besök i öltältet ännu och man slipper förhoppningsvis bli alltför sentimental av låtarna och förbanna det faktum att ingen står bakom och håller om en.

Och Shout Out Louds kommer bli bra. Lyssna här får ni se.
Och jag är nyfiken på  Family Romance vars sångare tidigare sjöng i Bad Cash Quartet vilka jag gillade mycket under en period i gymnasiet vilket ledde till en spelning Gislaved och en efterfest på ett öde spökhotell i Anderstorp, men det är en helt annan historia. Och egentligen är den där sångaren rätt dräggig, men han sjunger helt okej. 

Bra musik, fina människor, öltält. Hoppas det blir fint väder också, då tror jag att det kan bli hur bra som helst. Yes.

Kommentarer:
Postat av: zany

zany har glömt bort att köpa biljetter

...å skyller på spriten...

2007-05-01 @ 10:42:51
Postat av: Ida

zany: Äsch vi fixar det i veckan :) Då är vi förhoppningsvis nyktra.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback