Plåster deluxe.

Ouch.
De där
brännblåsorna blev inte alls fina efter några dagar. De gick sönder. "Bra", tänkte jag. "Då kommer det läka nu då."
Nä.
Bara den ena.
Istället blev det en stor krater där den andra blåsan var. Det såg inte fint ut alls. Bra att jag jobbar där jag jobbar, mina små skoskavsplåster gjorde inte jobbet. Nu lär det dock bli bättre. Unden den megastora plåsterlappen sitter ett slags nätplåster som man använder vid brännskador. Coolt


Kan nån komma hit och diska åt mig förresten?

Kommentarer:
Postat av: K

Diskhandskar is the shit.

Postat av: Peter

Du tog möjligen inte tillfället i akt och fick en av de snygga läkarna att sköta om din hand? ;)

2006-09-19 @ 19:47:54
Postat av: Ida

K: Plastpåse. 5 liters.

Peter: Haha. Näe, denna skadan kunde en sjuksköterska ta hand om. Jag var inte så illa däran riktigt. Kanske nästa gång. Hoppas. Eh.

2006-09-19 @ 23:42:24
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback