P3.

Jag har kommit på hur jag ska bestämma mig hur jag ska rösta.
Jag ska lyssna på alla Lantz i P3 som varit senaste veckan för där har alla partiledarna varit med. Just nu är det Göran Persson. Rätt kul faktiskt. Annika Lantz är bra på att ställa frågor. Hon är rolig, bitsk, ironisk och smart. Och hon pratar om begripliga saker. "Vi vill att människor ska kunna växa genom att möta varandra." "Men Göran, vad meeenar du med det?"

Fast jag måste skynda mig att bestämma mig eftersom jag måste gå till stadsbiblioteket och förtidsrösta pga att det står Örebro på mitt röstkort.

Kommentarer:
Postat av: Peter

Ha, det ær inte lika coolt att røsta på biblioteket som att røsta på ambassaden. Så det så! :P

2006-09-13 @ 13:23:01
Postat av: Ida

Peter: Att du alltid ska vara värst.. :-P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback