Okej okej.

Jag har fått en ny kompis. För har man sett Ida i rufsig morgonfrisyr, då är man min vän på riktigt.
Min nya kompis heter Goran. Goran har den mörkaste och djupaste röst jag någonsin hört. Det hade ju varit jävligt hot ifall det nu inte var så att Goran är ungefär fyrtiofem, ser ganska härjad ut och snackar med grav jugolavisk brytning. Fast det är skitcoolt. Väldigt respektingivande. Han var nog torped i sitt hemland. Och vilken handy man han är. Han tätade runt min balkongdörr, så att det inte susar och drar, som om han inte hade gjort annat i hela sitt liv!

"Ja men dy vet de e ju nu september va ock man vet inte de e ju båda varmt och kallt. Men snart dom sätter på varmen här på riktig, på elementen dy vet, då det kommer bli bättre också. Okej?"

Okej? Ja, jag vågade ju knappast säga att det inte var okej.


Kommentarer:
Postat av: Mathias

Hej! Glad superfredag! Nu har jag varit och spanat på en värstisch-tvåa här i båådn. Den ligger precis vid jvgstn så om man inte vill flyga är det idealiskt. Ljus fiskbensparkett. Så himla coolt. Den är såååå stor! 70 m2. Hyra 3850. Ska jag ta den? Det är en långsjal mer i månaden...

2006-09-08 @ 15:36:36
Postat av: Ida

Mathias: Jag har shoppat för ungefär en tusing idag. Så är jag liksom på det humöret. Så jag säger: KÖP!

Postat av: Mort

Loooovely!

2006-09-08 @ 21:04:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback