Mohaha.

Jag kan inte hjälpa det men jag tycker faktiskt att Idol är rätt kul. Det gör ont i mina öron men det är så roligt när de små barnen utan självinsikt blir uppriktigt förvånade när de inte går vidare. Spelar ingen roll ifall folk diskuterar om det är synd om dem och att det hela känns som att det är vuxna människor som mobbar barn. Det är fortfarande roligt.
Men så är jag också en sån som ibland måste skratta när folk ser roliga ut, snubblar, råkar ut för dråpligheter eller när jag vet att den där dryge, hallihallå-jag-är-snygg-läkaren på jobbet hunnit med fem rektalundersökningar, klockan bara hunnit bli elva på förmiddagen och jag vet att han förmodligen har fem-åtta till att göra under dagen. Hah!

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Haha jag såg också Idol. Björne var bäst. "Tutti frutti. rutti rutti. eh. ja."

2006-09-07 @ 06:48:35
Postat av: Anna

I like it too! :-)

Postat av: Ida

Mathias: Undra hur mycket stålars han fick av sina polare för att göra en sån grej? För det måste ju varit ett vad. Han kan ju inte alltid vara utklädd sådär. Tutti frutti.

Anna. Mohahaha.

2006-09-07 @ 16:32:35
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Mathias

Jag är förmodligen störd men din första mening läste jag: Undra hur mycket stå-lars han fick av att göra en sån grej. Då tänkte jag. stå-lars. Det var ett annorlunda uttryck för en sån sak men sen läste jag igen och insåg att du nog inte skulle använda ett sånt ord. Haha. Jag är störd. rutti rutti.

2006-09-07 @ 17:33:32
Postat av: Ida

Mathias: Haha. Du är störd.

2006-09-07 @ 23:59:56
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback