Prick.

Idag har jag varit snäll. Istället för att umgås med mina klasskamrater, som jag annars umgås med typ dygnet runt just nu eftersom vi har separationsångest, har jag varit med lillasyster och hennes kompis hela eftermiddagen och kvällen.
Vi gick på stan lite. Jag provade en klänning på Indiska. Som passade dessutom, mycket förvånandsvärt må jag säga. Klänning brukar inte vara min grej. Men ja, dessvärre var den rosa och blommig. Så njäe. Syster däremot köpte ett par caprijeans som satt som en smäck. Fasen, hon har verkligen perfekta former. Egentligen har hon samma slags kurvor som jag fast med undantaget att hon är mycket smalare än mig. Typ platt. Och tillsammans med de lite breda höfterna blir det skitsnyggt. Fast det fattar man ju inte när man är sexton utan då är det mest "Mäh guu, kolla va stor min BAK är!"
Nåja. Jag fick i alla fall en lite tidig födelsedagspresent. En prickig tröja. Röd. Fin. Som passade. Japp. Tack.


Kommentarer:
Postat av: Schnauzerin

Sån har jag med!

2006-05-14 @ 11:42:21
Postat av: Ida

Schnauzerin: Kul! Ja, den är ju väldigt fin faktiskt. Man blir glad.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback