Mallis.

Ja, allvarligt. Det ser ut såhär på Mallorca. Jag vet för jag har varit där 2 ggr. När jag gick i nian åkte vi två veckor i maj till familjestaden Alcudia, där är stranden 12 km lång. I augusti 2001 åkte jag och sju tjejkompisar till det lite mer vilda Magaluf, även den stranden är makalös. Charterresor kan ju vara både bu och bä, men just nu vill jag verkligen verkligen verkligen åka dit igen. Undra när jag ska ha råd med det?
 
ving.se


Jag fyller år snart. Det går alldeles utmärkt att ge mig en resa. Jag skulle bli glad då. Bara så att ni vet.

Kommentarer:
Postat av: K

Åh, jag vill också resa! Fyyy va skönt det vore just nu. Bara slappna av och ligga i solen och bada lite och äta en glass och gå till en restaurang och dricka en bailyes på balkongen.

2006-05-04 @ 09:09:10
Postat av: a_nikkan

Åh, jag har också varit på Alcudia! ..fast det finns roligare resor än charter att göra :-P

2006-05-04 @ 11:56:09
Postat av: Mathias

Boden är finare ;)

2006-05-04 @ 16:33:18
Postat av: Ida

K: Ja, precis. Det där med baileys lät bra också :)

a_nikkan: Jo, jag vet! Men just nu skulle jag nöja mig med en sådan vilken sekund som helst.

Mathias: Boden är kallare.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback