Flytt.

Jag håller på att packa ner glas, kläder och annat stuff som jag ska ta med ner till hembyn imorgon. Att flytta är verkligen ett jobbigt projekt oavsett om man ser fram emot det eller inte. Själv har jag kommit på att jag är rätt så likgiltig just nu. Jag vet ju att jag inte vill stanna här. Nej, det går ju inte. Men vad är det jag flyttar till? Jag vet knappt. Sommarjobb i Jkpg är ju klart, men eftersom min höst ännu är oviss kommer jag att bo i andra hand över sommaren, i en lägenhet som tillhör en gammal flamma från gymnasiet. Det känns i och för sig rätt bra. Lägenheten är fin, ligger i det område jag vill bo i och killen jag känner är jättetacksam att få hyra ut till en skötsam och ordningssam tjej som han känner och jag vill inte binda upp mig på ett ställe ifall jag inte får nåt mer jobb. Därför kommer jag att skriva mig på adressen i hembyn över sommaren. Det känns ju lite som ett steg i fel riktning trots att jag inte kommer bo där. Men jag kommer ju ha alla mina saker där, och min post.
Nåja, jag har i alla fall sökt ett väldigt intressant jobb i Jkpg som är under hösten. Vi får väl se. Nån gång kommer det ordna sig. Det bara lite jobbigt att packa och packa och packa...


Kommentarer:
Postat av: baystream

packa lugnt. så ses vi i höst! kram å hångel!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback