Fest å sånt.

Jodåsåatt.... Det var bra med fest igår. Vi skrattade och pratade och mina kompisar här är så fina, de säger så himla bra, smarta och roliga saker. S fick massor med guldstjärnor för hennes ärliga analys av mig igårkväll: "Fan vad du ser söt ut idag, Ida. Det syntes på dig direkt när du kom idag. Jag bara: Wow!" Fast hon var full när hon sa det så jag vetifasen... Men det är ju dumt att man ska bli generad och börja neka istället för att säga: "Ja, jag vet. Jag känner mig rätt bra idag."

Förhoppningsvis blir det bra med fest idag också då vi ska ut med klassen. Det blir väl ungefär som förra året då den gamla haggan i klassen som är från Lindesberg blir för full och börjar sluddra om konstiga saker på konstig dialekt samtidigt som hon sitter och visar stringen där bak. Suck. Vad är det med en del människor undrar man...
18932-142

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback