110 pix.

Plockade förresten in min schlagervinst idag. 20 spänn på orcherna gav 110 kronor. Inte så illa ändå. Tack Lordi. Fast jag är ju grymmast som visste att jag skulle vinna stålars. Förra året spelade jag ju på att Stenmarck skulle vinna den svenska finalen, då fick jag ungefär 300 pix. Det som dock alltid sker när jag ska spela sånt här på Ica är att jag måste instruera personalen hur man gör. "20 kronor på Finland som vinnare, tack. Nej, numren på länderna står inte i Oddsetprogrammet och jag kan inte utantill vad Finland har för nummer för jag har ingen sådan maskin från Svenska Spel men om du först tar ut en lista med alla oddsen på så ser man det och OJ vilken KÖ det har blivit nu här bakom mig för att det tar sån tid men om du gör som jag säger går det jättefort." 
Nej, jag sa inte det där sista. Och det första lät ungefär: "Jomen jag trooor att man kan göra så...eh, kanske." Fast de gjorde som jag sa. Ibland är det bra att ha jobbat extra i spelbutik. 
Imorgon ska jag köpa jordgubbar för alla pengarna.

Kommentarer:
Postat av: baystream

du är ju grym ju! haru funderat på att jobba me sånt? tipsa folk om vad de ska spela på? kanske vore nåt. tack för idag. du vet hur. och vad. kram!

Postat av: Ida

baystream: Haha. Njae, bara för att man vet hur man spelar betyder det inte att man vet vilken häst som vinner eller vilken lottorad som är rätt. Tro det eller ej :-)

2006-05-23 @ 11:26:49
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: baystream

haha, nä, det bästa är nog att bara fortsätta med trisslotter. ;)

2006-05-23 @ 18:27:46
URL: http://www.mestavallt.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback