Lgh.

Ska på lägenhetsvisning i Jönne på söndag. Jag har ju som sagt inte sett lägenheten ännu, men den är fin. Så jag håller på och funderar massor över hur det ska gå till, vad som kommer hända, hur budgivningen kommer se ut, vilken taktik jag ska ha. Jag och mamma pratar lån och pris och ränta och avgift och jag och min mäklare pratar lån och pris och ränta och avgift blablabla. Vad har jag egentligen råd med? Är det smart att köpa en ny lägenhet som är mycket dyrare när jag inte ens vet att jag får min såld för det pris jag vill ha?

Trots att jag egentligen tycker sånt här är lite jobbigt och svårt är det ganska spännande. Och jag vill att lägenheten i Jönköping ska bli min. Men till vilket pris?

Kommentarer:
Postat av: baystream

haha, men då gör jag likadant då och skriver i din blogg! vi behöver väl inte göra som alla andra heller? tråkit om du flyttar till jönköping. för jag funderar på örebro. men å andra sidan har jag ju min näst bästa kompis och hans familj strax utanför jönköping. så jag kan nog tänka mig att flytta dit också. va ska du ha för lgh då? ;) massa hångel!!!!

Postat av: K

Va spännande att köpa ny lägenhet!! :)
Hoppas den är fin!

2006-03-10 @ 09:41:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback