Jobb och sånt.

Jahapps. Så var man i Jönköping nu igen då. Försökte kolla på The Score, men den var rätt tråkig. Tror jag ska gå och duscha nu (ja för vem orkar duscha på morgonen om man börjar klockan 7 egentligen) och sen läsa Blocket av Karin Wahlberg. Mycket spännande minsann. Sen är det bara att stiga upp kvart i sex, pigg och glad, åka buss och titta ut över Vättern, sätta på sig "scrubsen" och börja jobba. Men det är faktiskt helt okej. Tiden går jättefort, och det är ju nästan värt att börja redan kl 7 om man istället får sluta halv fyra. Dessutom är outfiten på Ryhov väldigt snygg. Grönt är skönt. Jag känner mig som en operationssköterska emellanåt. Yeah.


Men det är ju bara en vecka till nu. Sen blir det tillbaka till Örebro och då har jag en massa kul att se fram emot. De största förväntningarna ligger på L's inflyttningsfest som är om två veckor. Jävlar vad kul. Det kommer en massa kul folk och jag ska ha en av de bästa nättjejerna huserandes hos mig. Woho!
Tidigare idag fick jag även frågan om jag vill se Morrissey nästnästa helg. Jag tror jag vill det. Faktiskt. Hoppas det blir så.

Och så vill jag bara göra er uppmärksamma på att jag fyller år om exakt 2 månader. Jag vill ha 25tusen i månaden i 25 år. Tack. Någon att sova bredvid står också på den officiella önskelistan. Tack.

Kommentarer:
Postat av: Peter

Jag ville också ha en massa pengar och någon att sova bredvid i födelsedagspresent. Det blev inte så, så ha inte för stora förväntningar.. ;)

2006-03-20 @ 09:00:38
Postat av: baystream

hångeli hångeli! jag är sjuk jag. värsta tråkigt. :(

Postat av: Jenny

Tack för grattiset! Och härligt att guldskorna fortfarande är älskade :-)

2006-03-22 @ 13:37:47
URL: http://jennysuniversum.blogspot.com
Postat av: baystream

men du fyller år den 19:e maj alltså? coolt. det gör min kompis johan i jakan också. då kan vi ses på er gemensamma fest. och du får sova bredvid mig! det blir jättebra! :)

2006-03-22 @ 21:53:39
URL: http://www.mestavallt.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback