Svääärje.

Ja, jösses.
Idag har jag varit på introduktion för nyanställda hela dagen. Bland annat var det en snubbe som pratade om ergonomi hela förmiddagen och han var väldigt intensiv i sin retorik. Han hade nog gått någon kurs. Dessvärre råkade jag sitta lite illa till så han lånade mig när han skulle visa för alla (50-60 pers) hur mina muskler i ländryggen förändrades när jag sträckte armarna framåt. "Jadu, de känns väldigt fasta och fina men känner du själv här när jag trycker hur de spänner sig när du sträcker armarna framåt?" "Eh, jadå?"
På eftermiddagen kom det en brandman för att berätta om sjukhusets brandgrejer och oh my god vad alla kvinnor i publiken tände till helt plötsligt. Inklusive mig själv.

Nu har jag precis varit hos brorsa och kollat på matchen på hans 44 tums tv. Han bjöd på take-away och jag bjöd på jordgubbar. Och Sverige vann. Tur det, för våra pulsar gick i 180.

Apropå familjehäng. Mor och far har planerat en hemlig resa för helgen. Vi ska alla åka nånstans och göra nånting. Ingen som vet vad eller vart. Vi har mycket att fira nämligen. 30-årig bröllopsdag, min och min brorsas universitetsexamen, brorsans förlovning och lite annat.

Nu: trött.

Kommentarer:
Postat av: K

Åh, undrar vart ni åkte! Hoppas det var kul!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback