Mini-me.

Träffade bror idag, vi köpte present till föräldrarna. Det blev en digitalkamera. En riktigt fin en. Skitbra idé tyckte jag. Synd bara att det inte var jag som kom på det. Nejdå, det blir nog bra. De har pratat om det länge men "det blir ju aldrig av..."

Självklart var brorsan tvungen att retas lite och ge mig ett foto på ett foto som han tagit. 

 Foto från farmors barnbarnsvägg
Ja herregud, rätt svårt att tänka att det där är jag.
Fast kanske inte ändå. De bruna ögonen finns ju kvar. Och dubbelhakan ibland, ehm... Tack och lov är valkarna på överarmarna och de rosa spetsklänningarna borta.

Kommentarer:
Postat av: K

Och munnen!!

Postat av: Schnauzerin

men åååå man ser ju att det är du! så söt!

2006-06-14 @ 17:55:04
Postat av: Anonym

K: Haha, just det ja. Mest underläpp, inte så kaxig överläpp. Det stämmer ju fortfarande.

Schnauzerin: Fast alla bebisar är ju söta :-) Tjocka och söta.

2006-06-14 @ 23:45:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback