Mera skumt.

Ehrm, jo alltså... Samtalen med den skumma stockholmaren har fortsatt. Men det är inte jag som pratar mest. För han är otroligt bra på att snacka och han lägger fram sina genomtänkta tankar på ett sätt som gör att man fänglas. Men jag säger mest: "Ja, jovisst.. Öh." Känner han att han vill ha någon att prata med som lever utanför hans värld, så visst, fine with me. Det pirrar knappast i magen på mig i alla fall. För han är verkligen ett mysterium. Han lever ett sådant liv som jag absolut inte kan tänka mig. Om jag skulle leva där han befinner sig skulle jag känna mig så otroligt felplacerad så det finns inte. Jag skulle peka på alla människor och säga: "Kolla, de finns på riktigt..." Och jag kan inte tänka mig att han sitter och fabricerar för mig. I så fall är han en riktigt duktig skådis. Om ni tänker er en riktig Östermalmskille som jobbar i fastighetsbranchen och som har fest på Stureplan nästan som ett andra jobb, då har ni honom i ett nötskal. Ändå är det svårt att sluta lyssna på honom och ett samtal på 90 minuter känns som en kvart.

Skumt.

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Mysko kille. Ta reda på var han jobbar så kan jag gå förbi och kika in och kolla vad det är för typ!

Postat av: Mathias

Jag tycker det är helmysko men vad vet jag... fast lite häftigt också. Annorlunda.
Tjohoo Ida! Nu ska jag och en kille till åka till dundret i Gällivare och se på midnattssolen. Fint va :) Det kan du heta förresten, Sunstroke - strålar dygnet runt ;) Fredagspuss!

2006-06-09 @ 19:16:15
Postat av: Ida

Jenny: Ja, det kanske vore nåt! Fast egentligen behöver jag inte veta. Det är ju inte så jag ska gifta mig med honom...

Mathias: Annorlunda ja, minst sagt. Och midnattssol låter fint, men det stämmer inte alltid in på mig. Man kan tro det ibland dock ;-) Puss!

2006-06-09 @ 20:50:59
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback