Horisontalläge.

Det har varit horisintalläge på mig mest hela dagen idag. Fast utomhus tack och lov. Det var en rolig fest igår, därför var risken stor att jag skulle ligga inomhus och oja mig hela dagen. Men icke. Och min älskade mp3-spelare. Svårt att ligga still när man lyssar på Pet Shop Boys eller Backyard Babies dock, så jag var tvungen att kicksparka några småkryp under stor inlevelse. Blir ju jämnare solbränna också om man rör lite på sig...
Är gräset grönare på andra sidan? Nä.
Döljer både röda ögon och skyddar för solen. Bra det.


Och åh. Ikväll pratade jag med min söta, underbara och fina bästa vän (jag räknar henne som det trots att vi inte setts på många månader). Hon hade en helt underbart fin nyhet att berätta och det ska bli så rooooligt!


Kommentarer:
Postat av: Mathias

Hej fina Ida! Jag övar trombon och det går SÅ dåligt. Pust. Idag funkar ingenting men, det är bara att vara ihärdig för det kommer funka sen. Aj nöuw itt. Hoppas du har många coola trauman att administrera idag. Slitna läppars kram.

2006-06-27 @ 12:40:29
Postat av: Ida

Mathias: Sommar- och allsångskram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback