Det ordnar sig.

Har suttit på Annas altan hela kvällen. För en gångs skull var vi alla samlade på ett ställe där man kan sitta och prata i lugn och ro en hel kväll. Det var längesen. Dessvärre kommer det nog inte bli så många sådana kvällar i sommar eftersom vi nu kommer vara ganska utspridda ute i landet. Fast det blir ju midsommar förstås. Och Robbie Williams (iiiih en månad kvar!). Sen får man väl se till att man kommer iväg och hälsar på varandra.

Det ordnar sig.

Jag är fortfarande lite känslomässigt labil och jag funderar mycket. Jag gör ofta det när det händer mycket på en gång och jag inte riktigt vet vart jag har mig själv. Just nu känner jag mig väldigt ostrukturerad och vet inte riktigt vad jag vill eller vart jag ska ta vägen. Fri och obunden, javisst. Men ändå. Jag vill ha lite struktur och ordning. Nu är det ingen ordning med någonting.

Men det ordnar sig.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback