Det går bra nu.

Jag surfar uppringt. Guuuuuuuuuuud vad långsamt det går. Och dyrt kommer det bli. Men jag får skylla mig själv. Jag traskade nämligen in i en butik idag och sa: "Hej, jag vill ha ett såntdär modem som går långsamt och som dyrt." Nåja, det får det vara värt.

Det går bra här. Det mesta. Eller allting faktiskt. Det kan också vara så att jag inte hunnit tänka efter ännu, men jag tror det går bra.
Lägenheten jag bor i är fin. Det är Bruno Mattson, Iitala och Höganäs överallt och det är riktig konst på väggarna. Nervöst att bo i andra hand när det är såhär. Vågar ju knappt titta på tavlorna ens...
Jobbet går bra. Tiden går fort, det händer mycket hela tiden, folk är roliga och snälla och jag trivs. Den här helgen ska jag jobba både lördag och söndag. Trodde inte jag skulle gilla det, men jag hade inga planer för helgen och att man jobbar helg betyder att man är ledig imorgon och på måndag. Det gör att veckorna inte alls känns långa. Konstigt. Jag trodde det skulle vara tvärtom. Dessutom börjar jag kl 13 vissa dagar. Gött! Sova länge!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback