3-2.

Bra grej:
När jag kom till jobbet i morse sa den första manliga personen jag mötte att mitt hår luktade gott. Från en halvmeters avstånd. Det är ju inte varje dag nånting sånt händer. Coolt. Blir väl till att stiga upp tio minuter tidigare imorgon också dårå.

Dålig grej:
Det har regnat hela dagen.

Bra grej:
Lagade min fantastiskt goda paradrätt idag fastän jag inte hade sällskap. Älskar creme fraichen 4 peppar och vitlök.

Dålig grej:
Hade en trevlig liten utbetalning från Telia att fixa fram idag. Synd bara att posthelvetet tog ungefär hälften av beloppet i avgift. Nu bryr jag mig givetvis inte om ifall jag fick 40 kr eller 70 kr, men själva principen. Sjukt. Vem ska man ringa? Vem har bestämt att det ska vara på det viset?

Bra grej:
Punchrussinglass, jordgubbar och Allsång på Skansen.

3-2 till Bra grej. Då har det varit en bra dag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback