Suck.

Killen vars lägenhet jag hyr just nu var under gymnasiet ihop med min kompis. Därför lärde jag känna en del av hans kompisar. Bland annat den här pusspåmunnen-kompisen. Jag var rätt kär i honom i gymnasiet, men största skräcken var att han skulle få reda på det. Tyvärr var min kompis, som var ihop med han som bor här, rätt bra på att prata så jag är rätt säker på att hon berättade det för honom ändå. Och jag tror att han blev rätt smickrad, för ända sedan dess har vi haft någon slags "glimten i ögat"-grej med varandra, trots att jag är ganska säker på att han aldrig varit kär i mig.
Idag följde han med J, som bor här, när han skulle hämta nån grej i lägenheten. Jag fick en bamsekram och för första gången på länge, sedan gymnasiet faktiskt, så träffades vi under nyktra förhållanden och pratade som vuxna människor. Och han är fortfarande så charmig, snygg och rolig som han var under gymnasiet.

Fan.

Kommentarer:
Postat av: Mort

Det är bara att hoppa på'n och kolla om han verkligen inte är kär i dig, eller kan bli.

2006-07-31 @ 17:09:25
Postat av: Ida

Mm. Fast... jag gillar inte att göra sånt. Och jag vet att man inte vinner nåt på att inte chansa. Men jag vågar aldrig göra sånt ändå.
Det är otroligt irriterande.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback