RW 2006-07-02.

Åh, jösses. Ja... Allt det där som tidningarna har skrivit om konserten, allt det där om att alla superlativ bara blir löjliga, det stämmer. Konserten var obeskrivbar. Herregud vad jag sjöng och sjöng och sjöng och vi dansade och hoppade och skrattade under hela tiden. Och när Robbie bad hela Ullevi skrika "Fuck off!" till "the twat in the balloon" som svävade ovanför arenan, "get a fuckin' ticket", så gjorde vi det. Och att åka på utflykt med sju yra höns känns som att jag skulle göra om och om igen om det var en likadan konsert som väntade på slutet. 

Nog för att jag verkligen gillar mina kompisar, det är liksom inte det. Det är bara vissa saker jag inte förstår. Hur kan man packa en stor väska med HJUL på för bara en övernattning och tror ni att TRE bikinis räcker och STOPP jag måste röka och VÄNTA jag måste ta ut pengar och att det kan ta TIO minuter att bestämma sig för vilken pasta man ska ha förstår jag inte heller.
Men... det är väl det som är tjusningen och jag har varit med om det förr. Det kommer alltid vara så. De är såna. Jag är sån. Och jag vet hur de funkar, för jag hade sedan lång tid tillbaka pratat om vikten av att vara på Ullevi i tid så att vi kommer in i den första fållan längst fram, men ändå slippa trängas med folk. Det gick rätt trögt, men när vi väl stod därinne, efter tre timmars häng i skuggan utanför Ullevi och sedan 45 minuter i gassande solsken, fick jag mest hejarop. "FAN, vad bra Ida att du övertalade oss att vara här tidigt. FAN, vad bra vi står! Heja! Tjoho!"

18932-173
Helena och Carro.

18932-172
Linda försöker gömma sig för solen.

18932-176
Mäktigt att titta upp på läktaren när vågen gick runt och runt och runt.

18932-177
Här har han precis kommit upp ur golvet där framme och Radio börjar. Ungefär här känner jag att jag nog inte behöver ha sex igen på några år eller nåt.

18932-180
18932-181
Dessvärre(?) blev jag så upphetsad att jag inte tog några mer foton efter detta så jag fick inte med några coola ljuseffekter, fyrverkerier eller eldklot. Men det var grymt.

Kommentarer:
Postat av: Mort

*skrattar* "inte ha sex på några år..." :)

Farsan ringde och berättade om hur himla bra konserten var, drog alla fördelar, och säger till slut "Så den hamnar väl i mitten på min lista över bästa konserterna". Han är bortskämd :)

Postat av: Ida

Mort: Idag känns det inte så längre :-P
Cool farsa du verkar ha. Min har inte ens varit i Gbg på flera hundra år.

2006-07-04 @ 13:04:02
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Johanna(Mysan)

Nehmen,så hamnade jag hos Ida. Bara sådär;)Allt bra?Ville helst ha min kommentar i Robbie W inlägget,eftersom han är grym och att jag själv var där:)Vilken konsert det var,HALLELUJA
Kram på dig

2006-10-19 @ 18:26:08
URL: http://tigerhjarta.blogg.se
Postat av: Ida

Myysan: Åh vad kul, det är ju Mysan ju :) Och ja!! Alla vi som älskar Robbie klappar nu! *klapp klapp*

2006-10-19 @ 19:53:13
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback