Hmm.

Det känns lite lurt det här...
La precis in alla den här månadens räkningar och alla kalkyleringar pekar på att jag kommer få en hel massa stålars över. Konstigt.

Nä! Det är inte alls konstigt egentligen. För jag har ett jobb nu. Yeah.
Kan käka tvåhundrakronorsfisk från Vättern, sitta på uteservering och njuta av Lasse Winnerbäck utan några som helst betänkligheter på om pengarna ska räcka till.

Men jag vet att det kommer gå åt en jävla massa pengar när jag ska flytta. Och det ska jag förhoppningsvis göra snart. Får se hur det känns efter imorgon då jag ska titta på två lägenheter.

Kommentarer:
Postat av: Peter

Haha, jag kænner igen den kænslan! Det finns vissa førdelar med att jobba. =)

2006-07-25 @ 08:28:28
Postat av: K

Lyx. :/ Jag vill också!!

Postat av: Ida

Peter: Japp. Fast hur klarar du dig? Har hört att det är jädrans dyrt i Norge :-)

K: Det kommer snart!

2006-07-25 @ 18:57:47
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Peter

Jo, ibland är det lite dyrt i Norge (ät inte ute & drick inte öl!) men jag klarar mig riktigt bra ännu. Är en jävel på att löneförhandla eller något i den stilen.. ;)

2006-07-25 @ 22:19:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback