Hej, ska vi hångla?

Det börjar bli lite löjligt nu. Jag har tidigare känt att det nog inte är så farligt och att det kommer när det kommer. Men numera kan jag komma på mig själv med att sitta på bussen och tänka ifall man skulle ta lite på killens hand som sitter bredvid, eller om man kanske rentav skulle dofta lite på honom där vid halsen. Eller om man skulle gå fram till han som går framför en på stan, slänga sig lite halvt runt halsen och fråga: "Hej, ska du följa med och bada?". Och ibland kan man låtsas att det sitter någon på andra sidan soffan som man kan lägga upp benen i knäet på och som sedan kan klia en lite på ryggen eftersom man råkat sola lite för mycket där igår. Men näe.

Ska det eskalera på det här viset kommer det sluta med att jag antastat någon innan sommaren är slut.
Och vad jag drömmer om på nätterna ska vi bara inte tala om.

Kommentarer:
Postat av: Mort

Hmmm ... jag var på väg att säga något ... men det är bäst jag håller käft så det inte misstolkas :)

2006-07-05 @ 11:50:23
Postat av: Ida

Mort: Jag misstolkar aldrig. Säg nu vad du tänkte :-P

Postat av: Mort

Amentypskavihångladåråliksom ;-)

2006-07-05 @ 23:02:52
Postat av: Ida

Oj :-) Fast det är ju det här med avståndet dårå.. Avstånd ställer alltid till det. Jämt. Grr.

2006-07-05 @ 23:15:16
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Mort

Jag vet! En annan sak som ställer till det är när det inte finns ömsesidiga känslor. *depparjeppe ikväll*

2006-07-05 @ 23:38:24
Postat av: Ida

Mjo, sånt kan också ställa till det. Och det är ju jobbigare än avståndet i så fall.
Det är så mycket som ska stämma för att något ska hända och jag blir så trött... Jag vill att det ska hända nu, bums, på en gång. Fan, nu blev jag också deppig :-P

2006-07-05 @ 23:52:44
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Mort

Sorry dear :) Puss å kram! Egentligen har vi bra liv, och det där är bara ett i-landsproblem som är på väg att lösa sig. Jag är tvärsäker på att en dag så står vår framtida partner i dörröppningen. ;-)

2006-07-06 @ 08:46:28
Postat av: Peter

I sure do know that feeling... Kram!

2006-07-06 @ 16:55:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback