Bloggfrossa.

Vad gör man när man precis kommit in från en låååångpromenad runt Munksjön och upptäcker att det inte finns nåt vettigt att se på teve? Jo, man läser nyupptäckta bloggar från början.
Just nu är jag inne på
Bloggfrossa. Otroligt roligt. Jag har inte något exakt grepp om killen som skriver ännu, men jag har hört honom på Christer i P3 någon gång, där är han också rätt kul. Inlägget om Netto är väl lite av en klassiker och jag skrattar högt.

Och han har helt rätt dessutom! Att gå till Lidl, Netto och liknande affärer känns inte riktigt rätt helt enkelt. Fast att jag inte går till Lidl har en riktig orsak. Deras jävla kassaband. De är ju typ 40 cm långa. Var där en gång med mamma innan hennes 50-årsfest och vi skulle handla en massa grönsaker och frukt. Jag och mamma, som vanligtvis är oerhört organiserade när vi ska göra något, höll på att bryta ihop. Eller mest jag faktiskt. Jag som skulle stå nere vid kassan och packa. Fort som fan skulle det gå annars hamnar allt på klinkergolvet. "Packa Ida, packa då! Det kommer mera ju!"

Inte roligt.


Kommentarer:
Postat av: mikebike

oj oj. vad söt du är.

tack för dina snälla ord.

Postat av: Ida

Oj hej, coolt. Kul att du hittade hit.
Tack själv :-)

2006-07-14 @ 11:24:14
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Jens

Haha! Lidlbandet! 40 centimeters of hell.

2006-07-14 @ 14:25:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback