5 saker.

Okej Dennis. I'm a dear.

5 saker jag har i min frys, sett i ett funktionellt perspektiv:

Vadå funktionellt? Jaja.

Nötfärs - Det finns nästan alltid. 

Bröd - Att rosta. Fast det är inte ljust och onyttigt utan lite mittemellan och bara lite onyttigt.

Kycklingfilé - Finns också nästan alltid.

Gröna ärtor - Grönsaker är bra! Dock är just den här oöppnad... Men det såg ju bra ut i korgen när jag köpte det på Ica i alla fall.

Köttbullar - Undrar när jag ska bli vuxen nog att göra mina egna köttbullar? "Mammas köttbullar är de godast köttbullarna" heter det ju. Fast jag är iofs inte morsa än så Mamma Scan får duga.

5 saker jag har i min garderob:

Men vadå, jag fattar inte. Ska man välja sina favoriter eller? Äh.

Min bruna wrapklänning från Indiska - Bara det att jag hittat en klänning jag trivs i är ett mirakel. Dessutom gav den ju napp i lördags, höhö.

En hel drös med linnen från Sisters - I de flesta basfärger. Lita inte på 49.90-linnena från H&M, 149 kr från Sisters är de bästa. Dyrt är nästan alltid bättre än billigt. 

Underkläder - Hela, rena, propra och städade varianter. Dock finns det en och annan överraskning.

Ett par snygga Lee-jeans - Som jag inte använder eftersom de just nu sitter så att jag får ont i magen, men kanske till hösten. Om jag äter gröna ärtor. Kanske, kanske...

Lakan och handdukar.

5 saker jag har i min bil:

Jag har ingen bil, men i den som jag ibland använder finns det mesta som finns i en vanlig, halvtråkig bil. Fast när jag kör finns det oftast en eller två brända cd-skivor med i den också.

5 saker jag har i min handväska:

Plånbok
Mobil
Nycklar
Läppbalsam
Plåster
Bläckpenna

Kommentarer:
Postat av: viktor

Du är kanske inte så bra på att räkna när du rotar i din väska?

2006-07-13 @ 18:15:32
Postat av: Ida

Nä. Precis.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback