Steve Carell.

Skulle igår sova och hade tv'n på som vanligt. För en gångs skull kände jag mig lite trött trots min maratonsovning på nära 12 timmar natten innan. Slökollar på Conan O'Brien då min favorit Steve Carell dyker upp. Herreminjesus vad rolig han är! Blev på en gång klarvaken och började asgarva under hans intervju. De pratade lite om filmen, 40-year-old-virgin, som är den roligaste filmen jag sett på flera år tror jag, sen gjorde han ett par "figurer". Bl a "Tysken som säger snälla saker" där han ställer sig upp och säger snälla komplimanger, fast på tyska. Men det funkar liksom inte, han låter som Hitler varje gång. "IT WAS A PLEASURE BABYSITTING KEVIN!"

Ähh vafan, det är ju inte ett dugg rolig när jag ska berätta det här. Det fattar ju jag också. Det jag vill säga i alla fall är att Steve Carell är bäst, alla kategorier. Dessutom är han snygg, fast på ett annorlunda sätt, eller nåt. Hmm...




Kommentarer:
Postat av: Mathias

Haha. Jag tyckte det var jätteroligt ;)

Nyss såg jag videon till "Dom som försvann". Okej. Varför står det "dom" och inte "de"? Sen vad menar de egentligen med videon? Ett gäng riktigt fula tillgjorda ungdomar som dricker sprit, öl och slår sina kamrater? Vad är det högre syftet med låten? Vet du svaret, o store musikkälla?
Nu ska jag till jobbet. Kramkram! :)

2006-01-10 @ 06:50:29
Postat av: Ida

Men det var MYCKET roligare om man hade sett det :-P

Det där med "dom" har jag också tänkt på. Har man läst svenska på universitetsnivå eller heter Mathias så reagerar man på sånt, eller hur? ;-)
Fast videon tycker jag är cool. Den är så himla knäpp. Och den gjorde så att jag helt plötsligt tyckte låten blev riktigt bra. Så där lyckades de med nånting i alla fall. Det kanske var det som var syftet?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback