Klick.

Men vafan... Nu vill ju jag också ha en mobil med kamera i. Det var ju kul!


Så här ser en liten bit av min lägenhet ut under belägring.

    
Och så jag som tyckte det var jättekul att fota mig själv och min blåa, fina kofta. Värsta modellposen, handen i midjan och allt. Suck it in!

Nej, men allvarligt talat. Ungefär så kul har jag haft det idag. Grädden på moset, löken på laxen, pricken över i:et blir att mamma hyrt en romantisk komedi med Kevin Costner. Men det får bli efter Almost Famous, för det är en underbar film på riktigt.

Kommentarer:
Postat av: Peter

Så jag blir inte ensam om att ha en fredagskväll som kretsar kring Almost Famous. Synd bara att man inte har något sällskap som får höra mig skråla med i tiny dancer.. ;)

Have fun! Kram kram

2006-01-13 @ 20:37:22
Postat av: K

Va kul att se en liten bit av din lägenhet! Jag måste komma o hälsa på dig snart ju!

Postat av: Ida

Peter: Åh ja, vad bra den är... Helt klart en av favoriterna, alla kategorier. Bryt inga ben nu! Kram.

K: Fast den är inte så värst spännande :-) Men Örebro kan ju bli spännande, kom hit snart!

2006-01-14 @ 00:51:32
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: ölandslisa

trevligt att hitta dig på internet igen ida :) o bilden på dig var jättefin!

2006-01-21 @ 14:25:47
URL: http://www.pyttesyster.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback