Hurricane Gilbert.

Haha åh, Virtanen bloggar om Per idag.
Per är min första riktiga internetvän. Vi lärde känna varandra på Håkans Hellström-forumet. Han var killen som höll i hemsidan och det var ju skitspännande för mig som var sjutton och gillade Håkan Hellström som fan. En kväll tog jag bilen och körde till hans stad för att träffa honom. Var kräk-nervös hela dagen, men jag gjorde det ändå. Sen var vi hemma hos honom och drack läsk och tittade på hans skivsamling och glodde på inspelade Håkan Hellström och Broder Daniel-konserter. Sen åkte jag hem. Det var det.
Efteråt tror jag nog att jag blev lite kär, och han också. Fast ingenting hände och det var ganska förvirrat under lång tid framöver eftersom det skilde ett par mil. Men vi sågs på konserter och åkte på lite signeringar ihop. Tycker fortfarande det är otroligt roligt att jag finns med på ett foto på hh.com där vi är på en signering i Göteborg. Det var tider det.

Och Virtanens stora kärlek, Daniel Gilbert, har jag träffat. Han ser faktiskt ut som en sköldpadda på riktigt också.

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Åh, nu är du nästan känd ju!!! ;)

Postat av: Ida

Jaa, jag vet! Spread the word and let the world know! ;-)

2006-01-07 @ 00:11:51
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback