Walk the line.

Trodde väl inte riktigt att jag skulle orka med ett biobesök ikväll utan att somna, men det gjorde jag. Och tur var väl det, för Walk the line var RIKTIGT bra. Min högst personliga åsikt är att antingen Joaquin Phoenix eller Reese Witherspoon ska ha en Oscar om ett par veckor. Jag kommer nog att lyssna en hel del på Ring of fire, Jackson, Cry cry cry, I walk the line och Folsom prison blues ett tag framåt. Joaquin Phoenix version på soundtracket that is, för han sjöng jävligt bra i filmen.
Joaquin Phoenix är en stilig man.



Kommentarer:
Postat av: Anna

Den filmen vill ja se! Va kul att du tyckte den va bra! Hoppas jag får se den snaaaart!

Postat av: Ida

Japp! Brukar i regel inte vara så förtjust i kärleksfilmer, men denna var cool. Och med bra skådespelarinsatser. Kanske lite extra spännande när man vet att historien är hämtad från verkligheten också. Bra musik med :-)

2006-02-12 @ 22:54:49
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback