Tråk.

Det var värst vad det var tråkigt här hemma idag då. Jag som var inställd på att gå ut i Värnamo och så är det inga hemma. Det är ju typiskt. Skulle åkt hem förra helgen istället! Till och med mina föräldrar är iväg och dricker vin ikväll. Tur att söta Rebecca ringde och muntrade upp mig lite. Hon hade också tråkigt.

Fick i alla fall iväg mig själv på en vinterpromenad i skogen i eftermiddags. Det var helt underbart. Önskar verkligen jag hade en digitalkamera så jag kunde tråka ut er med en massa naturbilder. Ska nog gå ut imorgon också, fast det ska inte bli så fint väder. Undra om man vågar sig ut på isen på sjön och bege sig till ön. Ja, det ska jag nog. Nu ska jag tråka lite mer och sen ska jag sova.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback