Thåström.

Skön lördag idag. Det droppar en massa snö på min balkong. Det är tamigtusan mars alldeles snart! Det är då det brukar vända. Har känt mig tillräckligt seg nu de senaste månaderna.

Ikväll blir det ut i alla fall. L och några till ska gå på Thåström, men det vill inte jag. Jag gillar inte honom särskilt mycket även om jag alltid uppskattar att se en bra konsert, han hade visst fått bra med betyg sist. Men näe, det kostade 350 pix och så bra är han inte. Desssutom har han konstigt hår. Något som jag hört är att hans skatbo på huvudet i själva verket är en peruk. Eller att håret är kammat uppåt/framåt för att dölja ett flyende hårfäste och den ständiga kepsen eller mössan håller allt på plats. Håret som sticker ut som en lugg under mössan är alltså i själva verket nackhår. Skumt. Men det är ju såklart inte därför jag inte är så förtjust i honom.
I alla fall så ska jag möta upp de andra efter konserten, vilket innebär att jag får förfesta själv. Det kan ju bli... kul.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback