Popnonstop.

På Popnonstop i P3 imorgon är det kärlekshälsningslåtar för hela slanten. Förutom i kategorin 3 från 1.

"Det är ju faktiskt inte alla som går omkring i en kärleksbubbla och i ett ständigt kärleksrus, så för att hitta balansen och för att alla ska få sitt imorgon är temat i 3 från 1 bitter kärlek, om kärlek som inte riktigt blev som man tänkt sig, om tanken att leva resten av sitt liv i ensamhet utan någon som tycker om en, så att ni som inte har någon att skicka en hjärtformad chokladbit till då får chansen att odla er ångest."

Coolt. Jag ska lyssna.

Kommentarer:
Postat av: Jens

Det ska jag absolut inte lyssna på, räcker med bitterhet för min del. :)

Richard Ashcroft - C'mon people (we're making it)

2006-02-13 @ 16:25:27
Postat av: Jens

Hmh. Det försvann lite text där på slutet, skrev visst med ett ogiltigt tecken. Du får lägga till: en riktig jenslåt som gör måndag till fredag (ja, inte riktigt, men nästan).

2006-02-13 @ 16:30:16
Postat av: Ida

Oj! Bra låt. Jag gillar Jenslåtar för det mesta ;-)

Postat av: Mathias

Du måste anteckna den låtlistan ;)

2006-02-13 @ 21:08:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback