Mjodå.

Lyckades skruva av pluppen på elementet när jag kom hem inatt, och nu får jag inte på det. Hur skumt som helst,  hur svårt ska det vara egentligen?

Jag har huvudvärk.
"Vi betalade inget inträde va? Näe, det gjorde vi inte. Bra, då tar vi en Apple sourz sexa till. Ja!" Tog mod till mig och stegade fram till en kille i baren med öppningsfrasen: "Jahaaa, och vad ska du beställa hade du tänkt?", småpratade lite och jag kände mig tvungen att ta en cider för att liksom fortsätta samtalet. När han ska beställa vänder han sig om till en tjej och säger: "Älskling, vad ska du ha?" En glasklar markering. Så där stod jag med en cider som jag verkligen inte behövde och x antal kronor slängda i sjön. Typish.
Fast sen kom en som jag träffade förra hösten och han mindes mitt namn, vart jag kom ifrån, vad jag pluggade, när jag var färdigpluggad och att han hade sett mig en gång förra veckan men inte hälsat. Jag hade också sett honom då, men bara smålett och tittat lite sådär igenkännande. Lovade varandra att vi ska hälsa ordentligt nästa gång. Sen var jag tvungen att påminna mig själv om att trevliga killar faktiskt är de bästa.
Och vafan, är guldring i örat inne på killar igen? Näe, det kan jag inte tänka mig. Men jag såg minst fem stycken igår. Och de var snygga i övrigt. Konstigt.
Sen fick jag klaustrofobi på dansgolvet och vi åkte hem.

Så var det. Fast annars var det kul.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback