Heja!

Fan, vad jag var bra idag!
Kom till Jönköping efter en helvetesbilkörning i äcklig snöstorm, fast utan missöden. Spatserade ner till akuten där det var fullt pådrag. Träffade klinikchefen och två medarbetare till i ett litet rum. "Oj, det här börjar ju likna värsta intervjun", tänkte jag som från början trott att jag mest bara skulle dit och kolla och säga hej. Men det var en riktig intervju. Så det var bara att ta ett djupt andetag, ignorera armsvetten och köra. Och det gick bra. Alldeles utmärkt faktiskt. Jag känner mig inte alls lika nervös nu längre när man sett hur det ser ut och hur de jobbar. Dessutom var människorna trevliga och de verkade ha en kul jargong där. Med risk för att låta något oseriös, men bland de första jag träffade på var två hotta ambulanskillar som började skämta med en. Yeah.
Nåja, hur som helst så får jag veta hur det blir i slutet av veckan, men om det blir så att jag får tillbringa sommaren (och mer?) i Jönköping så blir jag jätteglad!

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Bra jobbat, Ida! :) I morse hade vi -32 grader. 1-2-3 BRRR!

2006-02-06 @ 21:16:39
Postat av: Jens

Vad roligt, grattis(?)! :)

2006-02-06 @ 23:18:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback