Grr.

Men aah, så irriterande! Nån jävel har snott min tvättid.
Jag skulle egentligen tvättat i fredags men orkade inte ta tag i det då, så jag skrev upp mig till idag istället. Och så senil är jag inte så att jag glömt bort det, inte skrivit namnet eller tagit fel dag. Dessutom stod inte mitt namn kvar, jäveln har använt suddgummit. Men vad vet jag, han hade kanske kräks på sina kläder och var tvungen att tvätta nu. Ironiskt nog läser jag en bok om ett tvättstugemord, så jag vågar inte gå ner där sen heller. Men vafan... Nu blir det fultrosor resten av veckan. Typish.

Fast jag fick både Cosmopolitan och Damernas Värld med posten idag och nu ska jag äta frukost.
Sweet.

Kommentarer:
Postat av: Jens

Du måste hämnas, såna där oförätter får inte bara passera! Så här fem minuter innan lunchen så har jag många bra idéer, jag kan inte skriva dem här bara så att de kan användas som bevis emot mig efteråt.

2006-02-13 @ 11:56:35
Postat av: Ida

Haha. Fast jag är lugn nu. Jag kom över det rätt snabbt. Det är rätt soft med fultrosor ändå, bekvämt liksom. Hm..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback