No thank you.

En bra kväll igår. Väldigt bra. Först en liten förfest med tjejorna. Sedan en lite större VIP-förfest med fri dricka (farligt, farligt) på Harrys tillsammans med en massa bra människor. Sådana som man verkligen är intresserad av att höra hur de har det nuförtiden. På riktigt.
Sen blev det lite väl mycket spring mellan Harrys och hotellet, de ligger ju mitt emot varandra. Men det fanns ju kul folk på båda ställena så vad gör man. Fast jag tror ändå Harrys blev det vinnande stället. Där fanns de bästa.

Men jag förstår inte vad det är med mig och att jag blir så hemmakär när jag går ut i Värnamo.
Som igår, jag älskade allt och alla ett litet tag där tror jag. Nu när jag kommit till mina rätta sinnes lag inser jag att det egentligen är precis som vanligt. Igår var det ju i princip bara folk ute som inte bor i stan. Bakom de människorna som jag gillar står det andra folket kvar. Tjejerna har jag ingen riktig koll på, men av någon anledning påminner killarna om de som
Mikebike skriver om angående termosmuggen. Det kan finnas en och annan som förstår ungefär hur jag menar. Det är liksom något med dem som inte känns riktigt rätt...

Nej. Jag kommer aldrig flytta tillbaka hit så länge jag är singel i alla fall. That's for sure.

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Vmo är fint. Hamburgerparadiset och Apladalen. Jag hittar ju där ;)

2006-12-26 @ 22:10:15
Postat av: Sofie

Hade du roligt på juldagen? Lite kaos kan man säga nere i garderoben ;). Men det var skitkul o träffa er, typ inte sett Andreas på 8-9 år ju. Kram! :)

2006-12-28 @ 11:37:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback