Är glögg gott? Egentligen?

Inga hemska alkisar i min närhet denna dag. Därför har det varit en bra dag.

Ingen ful-onsdag direkt heller eftersom jag färgat håret idag. Dyrt var det, men rätt så bra blev det. Påfyllning av den bruna färgen och sen några slingor, även några röda faktiskt.



Annars inte så mycket nytt. Morsan kommer imorgon. Jag har inte städat trots att det hörde till planen. Jag sov istället. Jag är färdig med alla julklappar. Just nu dricker jag glögg och lyssnar på Feliz Navidad. Eller när, jag dricker inte glögg, jag smuttar mest, fuktar läpparna lite bara. Det är ju inte så jättegott. Egentligen.

Kommentarer:
Postat av: John

Jag borde också vara färgad. men men...god jul! Söt som vanligt e du trots Feliz Navidad. Själv lyssnar jag på strebers. De e juligt de...

Postat av: Peter

Gløgg ær ju kjempegott! ;)

2006-12-21 @ 08:46:43
Postat av: K

Vanlijglögg, vit glagg alltså. Prova det.

2006-12-21 @ 09:52:44
URL: http://bubbelbubbel.blogg.se
Postat av: Ida

John: Så stämningsfullt :) Kram!

Peter: I rimliga mängder ja !

K: Det låter lite sliskigt tycker jag..

2006-12-21 @ 21:26:36
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback