Yeah!

Japp, idag fick jag nycklarna. Imorgon bär det av. Då flyttar jag en gata från där jag befinner mig just nu. Inte så stor skillnad alltså. Fast det är en rätt stor skillnad ändå. Lägenheten är MIN!

Kom hem från jobbet vid halv tio ikväll. Skulle gå till Pressbyrån och fylla på mitt busskort. Betalamedkort-mojängen säger: "Medges ej." Vafaan.. Och inte kunde jag ångra köpet heller eftersom tanten redan fyllt på mitt kort. Säger att jag ska gå iväg och kolla om det funkar med bankomaten men istället ringer jag min telebank för att kolla läget. Autotelefonrösten säger:"Ditt saldo är minus Xhundratusen kronor."

AH!

Visste i och för sig att det hela inte skulle lösa sig förrän jag gått till banken i Vmo imorgon eftermiddag igen, men inte trodde jag väl att det skulle kopplas ihop med mitt konto som är knutet till mitt kort.
Som tur är har jag ju min beloved storebror boendes här och som fick skynda sig för att lösa ut mig på Pressbyrån. Han ska dessutom komma till HEM TILL MIG imorgon kväll och bjuda mig, min syrra och pappa på flyttpizza. He's a sweetheart.


Och jag kommer inte ha Internet på nån vecka nu. Jag kanske kommer åt att blogga från jobbet, om jag vågar. Det känns lite som att storebror ser mig om jag gör det.
Annars kan jag strunta i det också. Ska bli intressant att se hur mycket ni saknar mig. Eh.

Kommentarer:
Postat av: Anna

Jag kommer sakna dig! :-(

Postat av: John

Jag också! Usch så sorgligt...

2006-08-25 @ 09:52:44
URL: http://fnula.blogg.se
Postat av: Fia..

Nopp, inte Falköpings-fia här inte :o) Grattis till lägenheten fresten, och tack för kul läsning!

2006-08-25 @ 13:33:50
Postat av: Schnauzerin

GRATTIS till ett eget hem! Hurra! Kram från mej!

2006-08-26 @ 18:53:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback