Blogs.

Det finns några bloggar som gör en på gott humör på nåt sätt.

Som
embryo.
Jag är ibland något av en språkpolis och jag tycker om när språk, ord och formuleringar är korrekta. I början tyckte jag därför att embryos sätt att skriva var lite störande. Jag fick liksom inte ihop det riktigt. Sen började jag förstå hur det hela egentligen är upplagt. Ordvrängningar, upprepningar och.. ja, sånt. Texten har ett flyt som gör att det hela helt plötsligt känns genialiskt. det säjer jag nu yo.

Eller Modegrisen.
Den söta och mycket modemedvetna lilla grisen är hemskt rolig. Nu ska jag ut i solen. Powerwalk, latte och kanske t.om. en bakelse. Det är ju fredag! Mys! Ciao!
Observera länkningen till Ebba von Sydows blogg, haha.

Eller Chewbacca.
Jag förstår inte så mycket, men det är roligt ändå.

Och så en jag upptäckte idag. Tjuvlyssnat.
Ja, jösses. Människor säjer jag bara. yo.

Kommentarer:
Postat av: Peter

"tjuvlyssnat" var det roligaste jag läste på riktigt länge - you just made my day at the office. =)

2006-04-25 @ 09:29:19
Postat av: Ida

Coolt ;-)

Postat av: Mathias

haha! chewies hade jag glömt. den är dödsrolig. auauuuuuwwww. (kram)

2006-04-25 @ 18:51:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback