Dom som försvann.

Dom som försvann med Kent tyckte jag var lite halvdålig när jag först hörde den. En barnkör liksom. När har det egentligen någonsin låtit bra när man haft med en barnkör i en pop/rock-låt? Kan någon ge ett exempel? Nej. Just det.
Men när det gäller Dom som försvann har jag helt ändrat åsikt efter jag sett videon! Hur. Cool. Som. Helst. Ju. Barn är läskiga varelser...
Lustigt att man kan längta till den dagen man upptäcker att man har en i sin egen mage. Scary as hell. 

Det är förresten också lustigt att man känner sig sjuk i kroppen av någonting som är bland det friskaste som finns.
Nädå, jag är glad att jag är tjej. Det legaliserar liksom mitt köp på en 230-kronors mascara och ett diadem jag gjorde idag. Fast jag ska ligga i soffan och titta på Grey's Anatomy och knapra Ipren och tycka lite synd om mig själv ikväll ändå. 

Förresten, kan inte alla som läser här utan att ha sagt till bara säga "Hej, jag läser här ibland."
Jag är nyfiken och har ett litet kontrollbehov, därför vill jag veta. Jag menar, mina boobs syns ju faktiskt på min presentationsbild. Nästan. Det är ju bara lite tyg emellan.

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Hej, jag läser här ibland... typ ;) Ikväll har jag lagat min trombon. Det är jag faktiskt lite stolt över. Jobbade först kväll och där var det grovmek som tusan, kom sen hem och satte mig och pillade med tjugotusenkronorstunnmässingen och det gick bra och och och och... och godnattkram! ;)

2005-11-29 @ 22:43:25
Postat av: John

Ja hej hej! Jag e lite smått anakronisk av mig men jag är är här och läser lite hos dig ibland och när jag har semesterfirade så hamnade jag på posten då du tyckte att alla som läste skullle säga hej! så jag tyckte att detta var på sin plats....hej, jag läser här ibland! Jag vet inte hur bloggsidor funkar så du ser kanske aldrig detta för jag e så efter min tid men ändå. Allt gott! För du verkar verkar vara bra. Peace and love!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback